2 Februari föddes Alicia, Dotter till Markus (L)


Bilden är tagen på Ystad BB


Hej! :)
Jag (Markus) och min sambo kom hem igårkväll med vår underbara dotter som titta ut 2februari.
Vi åkte in 1februari till förlossningen runt 19:30 och kom hem 4febuari vid 6tiden på kvällen.
Under den här tiden har vi kunnat sova runt 4-5timmar, jag är trött i hela kroppen men ska inte klaga :P
inte jag som har fött ett barn.
Hon är iallafall väldigt lugn och tystlåten för att vara en bebis, vilket jag är väldigt glad över.
Som ni kan förstå kommer jag inte vara uberaktiv inom parkour nån månad framöver, jag hoppas ni fotar eller filmar lite som jag kan se :) den tiden jag har tid att sitta vid datorn.

----------------------
Info:
Kön: Flicka
Namn: Alicia
Längd: 49cm
Vikt: 3185
Tid: 04.35 2feb
-------------------
Nu ska jag lägga mig o kolla på vår dotter när hon sover :) hon är så söt (L)

Hälsningar Markus

Kommentarer
Postat av: Jocke

Grattis :D

2011-02-05 @ 15:41:41
Postat av: ante

så söt! :D

våran yngsta Tip medlem här! :D

2011-02-06 @ 20:32:27
Postat av: Sanna

Grattis till världens finaste lilla tjej!! <3 Sötaste lilla tjejen, det har ni lyckats bra med:)!!!!

2011-02-14 @ 10:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0